Airsoft forum
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Good news, Sorta.
March 29th 2011, 6:36 pm by Raylen

» Airsoft Games
January 18th 2011, 5:52 pm by Raylen

» Rules for Junior members
December 30th 2010, 5:34 pm by RABBIT

» Merry chirstmas!!
December 27th 2010, 1:10 am by Raylen

» New and Awesome M14!
December 17th 2010, 6:43 pm by Raylen

» Sunday the 12th
December 13th 2010, 12:44 am by Raylen

» Overkill 12/2010
December 9th 2010, 9:52 pm by Raylen

» Game on 12/05/2010
December 4th 2010, 6:38 pm by ThePanther

» Pimp my gun
November 23rd 2010, 2:45 pm by Paype

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
November 2018
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 12 on September 3rd 2013, 1:12 pm

Share | 
 

 Morning game

Go down 
AuthorMessage
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Morning game   September 27th 2010, 6:32 am

Morning game 8:00am
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 11:38 am

sat or sunday???
Back to top Go down
View user profile
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 2:04 pm

whenever everyone wants I figured you had to work sat.
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 2:06 pm

no my dad works on sat not me Twisted Evil we can play both days mwahahaha
Back to top Go down
View user profile
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 4:38 pm

Rabbit cant play sunday morn
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 4:50 pm

i can never remember that lol well go to play some sundays or my dad will never play lol Smile
Back to top Go down
View user profile
ThePanther
Admin
avatar

Posts : 52
Join date : 2010-03-04
Age : 34

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 6:55 pm

awe you want your daddy out there with you Rolling Eyes .....just playin if its still cool then we might play both days depending on if we have enough or not.....just letting you know izombi

_________________
One shot ....One kill...you wont see it coming !!!
Back to top Go down
View user profile http://silent-sniper-ops.team-talk.net/index.htm
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 7:39 pm

ok thank u big kitty Twisted Evil and no i just want to see the iceman shoot u lol
Back to top Go down
View user profile
Ghost
Admin
avatar

Posts : 5
Join date : 2010-03-04
Age : 24
Location : Dallas, GA

PostSubject: Re: Morning game   September 27th 2010, 9:32 pm

Lester might be able to make it Sat. morning. He'll pobably make it a staple to be there. Laughing
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/wicked31
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 28th 2010, 5:03 am

yeah I want your dad to play too
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 28th 2010, 2:54 pm

well we will have to keep lester over night i might be able to get brian and his cuz to come play see if we can get a big game going Smile
Back to top Go down
View user profile
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 29th 2010, 7:27 am

did you order that new sniper? will you have it this weekend?
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 29th 2010, 7:31 am

Id like to play one of the sniper games this weekend . We dont really have a good sniper field but if we go somewhere else to play we need the snipers to be spot on , so we need to work on that. Chris and justin and i have talked about an area to do that in on the east side of the twin pines.
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 29th 2010, 7:52 am

Gona be a GREAT!!!!! weekend weatherwise cheers
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
ThePanther
Admin
avatar

Posts : 52
Join date : 2010-03-04
Age : 34

PostSubject: Re: Morning game   September 29th 2010, 1:28 pm

do we have enough guns to cover everyone ???? and will it be just two snipers on each team cuz there are five sniper guns all together if izombie order his new one .......i cant wait cuz its going to be cold and feel real gewd .......... Laughing

_________________
One shot ....One kill...you wont see it coming !!!
Back to top Go down
View user profile http://silent-sniper-ops.team-talk.net/index.htm
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 29th 2010, 8:05 pm

asr is on the way will be here friday but it was a bday pressent for the 13th idk if i can use it lol

besides i got no scope for it yet soooo idk how good its going to be lol
Back to top Go down
View user profile
Pitbull
Admin
avatar

Posts : 106
Join date : 2010-03-04
Age : 62

PostSubject: Re: Morning game   September 30th 2010, 5:14 am

I dont have a scope for mine either
Back to top Go down
View user profile http://spec-ops-dallas.darkbb.com
ThePanther
Admin
avatar

Posts : 52
Join date : 2010-03-04
Age : 34

PostSubject: Re: Morning game   September 30th 2010, 10:15 am

get it shooting straight and you wont need a scope right away.....lol ...that is if your going to be able to play with it since its not your b-day yet ....your not old enough to play with it!!!! lol!

_________________
One shot ....One kill...you wont see it coming !!!
Back to top Go down
View user profile http://silent-sniper-ops.team-talk.net/index.htm
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   September 30th 2010, 3:44 pm

lol naaa i need bigger bbs and a scope for i think it will be pay day b4 i use the asr thats if the rents let me use it
Back to top Go down
View user profile
ThePanther
Admin
avatar

Posts : 52
Join date : 2010-03-04
Age : 34

PostSubject: Re: Morning game   September 30th 2010, 4:09 pm

awwwwe got to ask momma and daddy so you can play......... lol!

_________________
One shot ....One kill...you wont see it coming !!!
Back to top Go down
View user profile http://silent-sniper-ops.team-talk.net/index.htm
Icelander
Admin
avatar

Posts : 38
Join date : 2010-06-17
Age : 47
Location : Dallas

PostSubject: Re: Morning game   October 3rd 2010, 7:25 am

The rents? You really gotta quit that PC nerd shorthand, it's like another language...

No

_________________
OVERKILL
Back to top Go down
View user profile
izombi

avatar

Posts : 22
Join date : 2010-06-17
Age : 29
Location : dallas

PostSubject: Re: Morning game   October 7th 2010, 3:46 pm

hahahah y u hatein on da way i talks lol Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Morning game   

Back to top Go down
 
Morning game
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Terrel Bramwell dunking at ROPSSAA All Star game
» IS A GAME HOOPS A SCAM?
» Me on ITV This Morning!
» Wings Of War board game?
» new Bait (Big Game Kalmar) for Kho Rok Thailand

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
S.O.D. :: Game Finder-
Jump to: